هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره کلاب فالکن آنتالیا در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع  274 اتاق دارد. در فاصله‌ی ٢٠٠ متری هتل، ایستگاه حمل و نقل عمومی وجود دارد و مرکز توریستی لارا 1 کیلومتر و ساحل لارا 6 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل فقط 5 کیلومتر تا آنتالیا و حدود 10 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود. 

_کلاب_فالکن_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، استخر روباز،سونا، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی و بخار،استخر سر پوشیده، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، گرمایش، بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کلاب_فالکن_آنتالیا_5.jpg

_کلاب_فالکن_آنتالیا_2.jpg

_کلاب_فالکن_آنتالیا.jpg


هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل 4 ستاره مونتانا بیچ آنتالیا در منطقه زیبای کمر واقع شده است. این هتل دارای منظره فوق العاده ای است و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند با دیدن منظره زیبای آن لذت ببرند. هتل مونتانا بیچ در فاصله 15 کیلومتری مرکز خرید کمر و 30 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. این هتل متشکل از 5 اتاق است که اتاق ها از تمام امکانات رفاهی برخوردارند.

-مونتانا-بیچ-آنتالیا2.jpg

امکانات هتل مونتانا بیچ آنتالیا :

از امکانات این هتل می توان به استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس و... اشاره کرد. علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز سرو می شود. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از سفر خود لذت ببرند.

-مونتانا-بیچ-انتالیا3.jpg

-مونتانا-بیچ-آنتالیا5.jpg

-مونتانا-بیچ-آنتالیا1.JPEG


هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا فالکن آنتالیا در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.

-لارا-فالکن-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل لارا فالکن آنتالیا :

از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

-لارا-فالکن-آنتالیا4.jpg

-لارا-فالکن-آنتالیا5.gif

-لارا-فالکن-آنتالیا2.jpg


هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا جزو هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد و یکی هتل های بسیار زیبا با امکانات عالی آنتالیا به شمار می رود . این هتل دارای ساحل اختصاصی است و مسافران تور آنتالیا می توانند علاوه بر استراحت و تفریح در ساحل زیبای آن از امکانات دیگر آن نیز بهرمند شوند .

-آیدین-بی_گلد-دریمز-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

رستوران و بار و کافی شاپ , استخر سرپوشیده و روباز سالن زیبایی و بدنسازی , سولاریوم , سونا و جکوزی , ماساژ , سالن کنفرانس , حمام ترکی , زمین تنیس و گلف , خدمات پرینت و فکس , صرافی , پزشک و پرستار کودک , سرویس ویژه معلولین , بوفه صبحانه و ... نام برد.

همچنین این هتل دارای اتاق های یک ، دو و سه تخته , سوئیت , اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و اتاق های لوکس و دو لوکس می باشد ، امکاناتی که برای اتاق ها در نظر گرفته شده است شامل : تلویزیون , ماهواره , تلفن , مینی بار , حمام , سشوار , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق می باشد .

-آیدین-بی_گلد-دریمز-آنتالیا4.jpg

-آیدین-بی_گلد-دریمز-آنتالیا7.jpg

-آیدین-بی_گلد-دریمز-آنتالیا2.jpg


هتل بلو همیل آنتالیا

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا  به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

-بلو-همیل-آنتالیا6.jpg

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... می باشد . اتاق های این هتل شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که این اتاق ها دارای : تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق و ... می باشند . مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بلو-همیل-آنتالیا5.jpg

-بلو-همیل-انتالیا7.jpg

-بلو-همیل-آنتالیا8.jpg

جهت رزرو و خریدتور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94

 





:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های ارزان آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: