نوشته شده توسط : hosnavi

هتل دوسیت  لاگونا پوکت (تایلند)

_دوسیت_لاگونا_پوکت_1.jpg

هتل دوسیت  لاگونا پوکت که در امتداد خلیج بنگ تائو واقع شده و در میان انبوه درختهای استوایی و در مجاور دریای نیلگون  آندامان بنا شده است.هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند تا فرودگاه بین المللی پوکت فقط 20 دقیقه فاصله دارد .از برتریهای این هتل 5 ستاره و مجلل نزدیکی به ساحل و مرکز شهر است به گونه ای که تا ساحل پاتونگ 30 دقیقه و تا مرکز پوکت نیز پیاده 30 دقیقه فاصله دارد . بسیاری از تفریحات ساحلی و ورزش های آبی و خدمات به روز در کنار تاپ ترین سرویس دهی در این هتل رویایی به بهترین شکل ممکن ، به گردشگران تور پوکت ارائه می گردد . هدف کادر هتل دوسیت تانی لاگونا پوکت جلب رضایت گردشگران تور تایلند و تور پوکت است.

3_هتل_دوسیت_لاگونا.jpg

_دوسیت_لاگونا_پوکت_2.jpg

امکانات هتل دوسیت لاگونا پوکت (تایلند) :

اینترنت رایگان در محیط اداری، دسترسی رایگان به زمین گلف با هجده گودال،مرکز آب گرم ،استخر ، یک باغ, یک رستوران، یک کلیسای کوچک است .اکثر 254 اتاق هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلندبا رنگهای انرژی بخش رنگ و روشن رنگ آمیزی شده است ، اتاقهای هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند دارای سیستم تهویه مطبوع، مبلمان چوبی زیبای تایلندی و خراطی شده و شیک ،  تراس مخصوص نزدیک به ساحل پر نخل نارگیل و دریای آندامان می باشند.

_دوسیت_لاگونا_پوکت_4.jpg

_دوسیت_لاگونا_پوکت_6.jpg

_دوسیت_لاگونا_پوکت_تایلند5.jpg

 

 


هتل سنترا گرند سامویی تایلند:

_سنترا_گرند_سامویی2.jpg

هتلپنج ستاره سنترا گرند سامویی اقامتگاهی مجلل است که دارای موقعیت ساحلی بوده و در منطقه چاونگ قرا دارد. این هتل 5 ستاره با شکوه توسط درختان و فضای سبز احاطه شده و دارای ساحل و پلاژ اختصاصی می باشد .ازامکانات رفاهی هتل سنترا گرند ساموییتایلند برای میهمانان تور تایلند شامل رستوران و بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری ، سالن بازی، بوفه و صبحانه ، محل نگهداری کودکان،  آرایشگاه و سالن زیبایی میباشد. همچنین هتل سنترا گرند ساموییتایلند برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی نظیر استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، اتاق بخار ، سالن بدنسازی ف ماساژ ، زمین تنیس ، میز پینگ پنگ و ورزشهای آبی را فراهم آورده.  دیگر امکانات اتاق های هتل سنترا گرند ساموییتایلند 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن،  مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق , صندوق امانات، بالکن، دستگاه Dvd Player و رادیو میباشد.هدف کادر هتل سنترا گرند سامویی ، جلب رضایت گردشگران تور تایلند و تور سامویی بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن سفری شاد و لحظاتی پر نشاط و خاطره انگیز برای میهمانان تور تایلند است . در ضمن فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه می باشد .

_سنتراگرندسامویی_تایلند1.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند نوروز 95

تور تایلند زمستان 94



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

ساحل کاتا در پوکت تایلند

_کاتا1.jpg

_کاتا2.jpg

ساحل کاتا یکی ازدیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

_کاتا3.jpg

_کاتا_4.jpg

 


جزیره بان در پوکت تایلند :

 

_بان2.jpg

 

 جزیره بان یکی از تفریحات پوکت درتایلند است که دارای ساحل شنی و مناسب برای  آب بازی میباشد. در سفر به این جزیره گردشگران تور تایلند می توانند قایق سوار شوند که این قایق ها از ساحل “واوای” یا “لیم کا” شروع به حرکت می کنند و مدت زمان ده دقیقه طول میکشد تا به مقصد برسند. در این جزیره مکانی برای استراحت و اقامت در شب ندارد.رفتن به این جزیره آرامش خاصی را به دنبال دارد. این جزیره همه ساله به خصوص ماههای تابستان شلوغ می باشد و بیشتر مردم تایلند تفریحات خود را دراین جزیره سپری می کنند. در این جزیره موجهای آبی صداهای دلنشینی به همراه دارد.

_بان1.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95



:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند,مناطق توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل تارا مشهد

هتل 4 ستاره تارا مشهد در سال 1374 در خیابان شیرازی معروف و در نزدیکی حرم امام رضا(ع) و ورودی صحن شیخ طوسی احداث شده است. این هتل در مجموع از 116 اتاق تشکیل شده است. از این هتل با 6 دقیقه پیاده روی می توان به حرم دسترسی داشت. فرودگاه 25 دقیقه با این هتل و راه آهن 30 دقیقه با آن فاصله دارد.

تارا1

امکانات هتل تارا مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، لاندری، سالن کنفرانس، پارکینگ، گشت شهری، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سونا، جکوزی و...

پتارا4

تارا3

 


هتلجواد (ع) مشهد :

هتل 4 ستاره جواد (ع) مشهد در سال 1389 و در خیابان امام رضا احداث شده و یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم امام رضا می باشد. در این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و برای كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد.

هتل جواد مشهد

امکانات هتل جواد (ع) مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

هتل جواد مشهد 1

هتل جواد مشهد3

 

 مطالب مرتبط :

تور مشهد

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

بند گلستان مشهد

_گلستان_مشهد_2.jpg

سد یا بند گلستان در 15 کیلومتری شمال غربی مشهد و 4 کیلومتری طرقبه و در نزدیکی روستایی ییلاقی گلستان واقع شده و از آثار دوره تیموری می باشد . ارتفاع این بند 15 متر و عرض آن نیز حدود 15 متر می باشد. حجم کل دریاچه 8 میلیون متر مکعب بوده که فعلا به 5/4 میلیون متر مکعب کاهش یافته این بند بعلت واقع شدن در محیطی بسیار دلپذیر و سر سبز دارای نما و منظره بسیار جالبی است

_گلستان_مشهد_3.jpg

در مورد سازنده بنا نظرات متفاوتی وجود دارد بعضی ساخت بنا را به دست شاهرخ پسر تیمور گورکانی نسبت داده اند و برخی بند را از بناهای گوهرشاد بیگم همسر شاهرخ می دانند. بعضی دیگر گلستان را به نام کنیز گوهرشاد دانسته و قریه و بند گلستان را به او نسبت داده‏ اند.

_گلستان_مشهد_1.jpg

امروزه این مکان به یک مکان توریستی تفریحی تبدیل شده و بازدید از آن برای گردشگران تور مشهد خالی از لطف نیست .




روستای زشک مشهد

مسافرین و گردشگرانی که با تور مشهد این سرزمین مقدس را برای زیارت و سیاحت انتخاب کرده اند ، در این جا می خواهیم به معرفی روستای دیدنی زشک منطقه دیدنی و خوش آب و هوا بپردازیم . زشک در لغت برگرفته از زو اشک به معنای چشمه های جوشان است. وجود چشمه سارهای متعدد و منحصر به فرد این روستا را به یکی از دیدنی ترین مکانها در خراسان تبدیل کرده است. 

_زشک_مشهد_1.jpg

_زشک_مشهد_2.jpg

در مسیر رودخانه اگر پیش بروید خواهید دید در مکانی رودخانه کاملاً خشک است در حالی که چند صد متر پایین تر آب فراوانی از دل زمین بیرون می جوشد و به خاطر این ویژگی است که زشک به چشمه های جوشان معروف شده است.روستای دیدنی زشک در شهر شاندیز قرار دارد.روستای زشکدر 30 کیلومتری جنوب غربی مشهدواقع شده است .بخاطر آب و هوای خنک و مکان های گردشگری زیبا ، زیباترین منطقه ییلاقی شهر مشهد می باشد .رودخانه دائمی زشک از جنوب روستا می‌گذرد و همراه با باغ‌های زیبا و هوای مطبوع هر بیننده‌ای را محسور می‌کند.در تابستان جمعیت این روستا افزایش یافته و به حدود 8000 نفر می رسد.

_زشک_مشهد_6.jpg

منطقه توریستی و تفریحی ییلاق زشک یکی از جمله روستاهای گردشگری ایرن است در دره ای زیبا از رشته کوههای البرز شمالی قرار گرفته است با طبیعت بکر و زیبا ی خود با آب وهوایی خنک شرایط مناسبی را برای مسافران  تور مشهد تامین کرده است.

_زشک_مشهد_3.jpg

_زشک_مشهد_4.jpg

 مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

بازار رضا مشهد :

 

_رضا_5.jpg

 

 

بازار رضا مشهد یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زائرین و مسافران تور مشهد می باشد.  این بازار در فضایی به طول 800 و عرض 30 متر ساخته شده است که مجموعاً 72000 متر مربع زیربنا دارد. طول بازار در دو دالان ودو طبقه جمعاً 3 کیلومتر می باشد. در ازای هر بازار 750 متر است.این مرکز خرید دارای انواع سوغاتی‌های مشهد و مایحتاج زائرین از قبیل انگشتر فیروزه، انواع عقیق، عطریات، زعفران، نبات، مهر و سجاده، تسبیح، پوشاک و شیرینی‌جات می‌باشد که به دلیل نزدیکی به مجموعه حرم مطهر رضوی مورد اقبال و توجه گردشگران تور مشهد قرار دارد.

 

_رضا_4.jpg

 

_رضا_3.jpg


مجتمع تجاری الماس شرق مشهد :

 

_شرق_2.jpg

 

_شرق_1.jpg

 

 

مجتمع تجاری الماس شرق با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع ، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهرمشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است «الماس شرق» یک مجموعه تجاری و تفریحی است که می‌تواند یک روز شاد را برای مسافران تور مشهد بسازد.این مجتمع  شامل۱۲۳۸باب واحد تجاری ، یک کافی شاپ، یک رستوران فست فود، شهربازی، آب‌نما جامپینــگ، سالن نمازخانه و سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی، مجموعه‌های اداری مرتبط، بازار چینی‌ها، نمایندگی های معتبر لوازم خانگی و پوشاک مارک،۵بانک رسـمی و آژانس های هواپیمایی و ... می‌باشد. این بازار بزرگ در شش طبقه واقع شده‌است که نمایی از معماری مدرن و اسلامی را به نمایش گذاشته‌که گنبد بزرگ و بسیار زیبایش، شبیه به الماس تراشیده شده‌ است. این بازار به فروش لوازم خانگی٬ البسه و پوشاک٬ لوازم صوتی و تصویری اختصاص دارد. در این مجتمع شبکه بیسیم - وای فای - عمومی وجود دارد.

مجتمع تجاری الماس شرق در نشانی مشهد انتهای بلوار خیام واقع است.

 

_شرق_7.jpg

 

_شرق_6.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94



:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل پارسا مشهد

_پارسا_مشهد3.jpg

هتل پارسا مشهد در تقاطع شهید صیاد شیرازی واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. هتل در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد. رستوران این هتل در کنار دریاچه قرار گرفته است.هتل پارسا باامکانات رفاهی خود خاطرات خوشی را برای مسافران تور مشهد می سازد.

_پارسا_مشهد_1.jpg

امکانات هتل پارسا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،تهویه، خشکشویی، روم سرویس، صندوق امانات، آسانسور، اینترنت، پارکینگ،  لباسشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، تاکسی سرویس، جکوزی، مرکز خرید، سرویس حرم و...


هتل پارمیدا مشهد

 

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در سال 1388 در خیابان امام رضا و در جوار بارگاه منور ثامن الحجج (ع) احداث شده است. لابی هتل با فضایی دلنشین و آرامش بخش و با تلفیق آثار و هنر نوین روز دنیا و با استاده از زیبا ترین دکوراسیون و مبلمان ,آکواریوم منحصر به فرد آرامش نهفته خود رادر فضایی خاطره انگیز به میهمانانش اهدا می کند.اکافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای متنوع ایرانی و فرنگی پذیرای میهمانان ارجمند تور مشهد می باشد.رستوران پارمیدا محیطی زیبا و آرامش بخش و با امکان سرو غذاهای ایرانی و فرنگی و برخوردار از میزبانان مجرب آماده ارائه خدمات می باشد.در این هتل هزينه اقامت كودكان 2 تا 7 سال نيمه بها و براي كودكان بالاي 7 سال تمام بها است. همچنین نرخ فولبرد با احتساب سونا و جکوزی می باشد.

_پارمیدا_مشهد2.jpg

_پارمیدا_مشهد1.jpg

امکانات هتل پارمیدا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، کافی شاپ، اعلام حریق، لاندری، تاکسی سرویس، کافی نت، پارکینگ، اینترنت در لابی و...

_پارمیدا_مشهد6.jpg

_پارمیدامشهد4.jpg

_پارمیدا_مشهد3.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل 5 ستاره وو استانبول در سال 2007 در فاصله 5 کیلومتری از دریای مرمره بنا شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق تشکیل شده است. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد و اتاق های آن دارای شیشه های دوجداره می باشد. این هتل در کنار فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل وو استانبول به اینترنت وای فای مجهز می باشد. ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل قرار گرفته است. در نزدیکی هتل مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته دارد. این هتل تا مرکز شهر استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. بناهای دیدنی و تاریخی استانبول از جمله ایاصوفیه و مسجد کبود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.     

_وو_استانبول_1.jpg

_وو_استانبول_2.jpg

_وو_استانبول_3.jpg

_وو_استانبول_4.jpg

_وو_استانبول_5.jpg

امکانات هتل وو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، کرایه اتومبیل، اتاق های ضد صدا، خدمات خانه داری، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، ترانسفر فرودگاه، امکانات جلسه و ضیافت، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ،مرکز بدنسازی، حمام ترکی و بخار و... 

_وو_استانبول_6.jpg

_وو_استانبول_7.jpg

_وو_استانبول_8.jpg

_وو_استانبول_9.jpg

_وو_استانبول_10.jpg


هتل 4 ستاره ناندا استانبول در سال 2010 در منطقه فاتیح لاللی بنا شده است. این هتل در مجموع از 54 اتاق تشکیل شده است. هتل در مجاورت مسجد سلطان احمد، بازار یزرگ و قصر توپکاپی واقع شده است. هتل ناندا به مراکز خرید آکسارای نزدیک می باشد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس است. این هتی با منطقه سلطان احمد 2 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

_ناندا_استانبول_1.jpg

_ناندا_استانبول_2.jpg

امکانات هتل ناندا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، تهویه، گرمایش، اینترنت، یخچال، حمام اختصاصی، مینی بار، سونا، صرافی، آسانسور، صندوق امانات و...

_ناندا_استانبول_3.jpg

_ناندا_استانبول_4.jpg

_ناندا_استانبول_5.jpg



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,رزور هتل های خوب استانبول,بهترین هتلهای استانبول,قیمت رزرو هتل های خوب استانبول,تورهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

سور ملی

مجلل تیرن هتل کوش آداسی ترکیه هتل 5 ستاره سورملی است که در دهانه پاموکل واقع شده است. این هتل در مجموع 436 اتاق مجلل برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 دارد. هتل در 8 کیلومتری کوش آداسی قرار گرفته و 10 دقیقه با مرکز شهر کوش آداسی فاصله فاصله دارد. همچنین شهر افسوس در 4 کیلومتری این هتل قرار دارد که مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند به راحتی به آنجا بروند. فرودگاه ازمیر در 55 کیلومتری هتل واقع شده است.

سور ملی3

سور ملی1

سور ملی2

امکانات هتل سورملی کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سر پوشیده برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، استخر رو باز، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، اینترنت وایرلس، تهویه، بار، تلویزیون، ماهواره، گرمایش و...

سور ملی4

 

 

 

هتل توسان کوش آداسی ترکیه

.jpg

بهترین هتل 4 ستاره کوش آداسی ترکیه هتل توسان بیچ است که در سال 1962 در ساحل دریای اژه بنا شده است. این هتل در مجموع 377 اتاق مجهز دارد که 286 واحد رو به دریای زیبا می باشد. هتل توسان در فاصله 75 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد. این هتل برای یک کودکان زیر ۶ سال تور ترکیه نوروز 95 درصورتی‌که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای یک کودک زیر ۲سال درصورتیکه از تخت کودک استفاده کند رایگان است.این هتل سفر خوبی را برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 فراهم میکند.

1.jpg

2.jpg

امکانات هتل توسان بیچ کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بوفه، اسنک بار، روم سرویس، ارائه خدمات به مسافران تور ترکیه نوروز 95 معلول، مرکز خرید، فروشگاه، صندوق امانات، خشک‌شویی، انبار چمدان، صرافی، اجاره ماشین،تهویه، آسانسور، تراس، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اسپا، سونا، ماساژ، استخرسرپوشیده، استخر روباز، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی، تنیس، دارت، اینترنت وایرلس رایگان و...

3.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , , 



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,هتل های ارزان کوش آداسی,هتل های مجلل کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل ارم کیش

ارم2

یکی از شیک تری هتل های کیش هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش می باشد که در سال 1378 افتتاح شد. مساحت این هتل 50 هزار مترمربع می باشد و در بلند ترین نقطه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است. حدود 70 درصد اتاق ها و سوئیت های این هتل رو به دریا برا مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد و این به دلیل معماری منحصر به فرد و پلکانی هتل بزرگ ارم کیش است و اتاق هایی که رو به جزیره واقع شده اند نیز از نمایی منحصر به فرد و بی نظیر برخوردار می باشند.این هتل داراي 210 اتاق زیبا،30 رويال وپرزيدنت سوئيت مجهز در ساختمان اصلي هتل و و140 سوئيت آپارتمان شیک در محوطه ی هتل در اختیار مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد و در مجموع از 1154 تخت تشکیل شده که همه ی اتاق ها و سوئیت ها قابلیت اضافه شدن یک تخت را دارا می باشند. هتل ارم کیش دارای حدود 70 پرسنل مجرب که در اختیار مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد.

ارم

ارم1

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

رستوران بزرگ سبز ، رستوران رویال مشرف به دریا، سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی، رستوران گردان لوکس،کافی شاپ جام, رستوران سنتی، چای خانه سنتی، لباس شوئی، تهویه مطبوع،فرش فروشی، غرفه شکلات،غرفه لباس، غرفه مشارکت زمانی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، رستوران فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، لوازم آرایشی بهداشتی مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95، سالنی جهت برپایی گالری و نمایشگاه، سالن سینما و آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، عابر بانک، اینترنت وایرلسو....

 

 

_ستاره_طلایی_کیش.jpg

هتل 3 ستاره ستاره طلایی یکی از هتل های زیبای جزیره کیش می باشد که از مراکز خرید کمی دور است. امکاناتی که هتل برای میهمانان عزیز خود فراهم کرده است سرویس بازار است که موجبات راحتی گردشگران را فراهم میکند. این هتل از آرامش خوبی برخوردار است و و میمانان می توانند تعطیلات خوبی را با تور کیش سپری کنند. اتاق های این هتل بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش نزدیک برخی از مراکز تفریحی کیش از جمله پارک آهوان قرار گرفته است.

_ستاره_طلایی_کیش2.jpg

_ستاره_طلایی_کیش1.jpg

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

_ستاره_طلایی_کیش3.jpg

هتل آرا کیش

.jpg

هتل تک ستاره آرا کیش در روبروی بازار پردیس 2 واقع شده است. این هتل به تازگی بازسازی شده و امکانات خوبی را در اختیار میهمانان عزیز قرار می دهد. از امتیازات هتل آرا در تور کیش نوروز 95 می توان به نزدیک بودن آن به دریا اشاره کرد. این هتل بسیار نزدیک به بازارهای پردیس 1 و 2 و مجتمع تجاری کیش می باشد. هتل آرا کیش دارای 60 اتاق و 200 تخت خواب راحت است. 

ara_hotel_2.jpg

امکانات هتل آرا کیش:

لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و...

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل پورت نیچر آنتالیا

پورت نیچر3

شیک ترین هتل آنتالیا هتل 5 ستاره پورت نیچر می باشد که در سال 2014 افتتاح شد و در زمینی به مساحت 50000 هزار متر مربع در  منطقه بلک احداث شده است. هتل در مجموع از 612 اتاق های شیک برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 تشکیل شده است. هتل پورت نیچر حدود ۲۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۳۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است. 

پورت نیچر

پورت نیچر1

پورت نیچر2

امکانات هتل پورت نیچر آنتالیا:

مرکز تناسب اندام، استخر، پارک آبي، فروشگاه، طلافروشي مخصوص مسافران تور آنتالیا نوروز 95، بوتيک، پزشک، کرايه اتومبیل، اسپا، جکوزي، سونا، اینترنت رایگان، تهویه، حمام ترکی و بخار، انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي، دارت، آيروبيک، تنيس، بسکتبال، گاو صندوق، صندوق امانات و...

پورت نیچر4

 

 

هتل آستریا کلاب آنتالیا

_کلاب.jpg

یکی ار هتل های خوب  4 ستاره آنتالیا آستریا کلاب است که در منطقه بلک واقع شده است. این هتل دارای 496 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 43 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت وایرلس مجهز می باشد. هتل آستریا کلاب دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.در تور آنتالیا مسافران می توانند لحظات خوبی را تجربه کنند.

_کلاب1.jpg

_کلاب2.jpg

امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، چتر آفتاب، مینی کلاب، اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانس، بار، کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، ایروبیک، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب و...

_کلاب3.jpg

 

 

هتل باتونت آنتالیا

1.jpg

یکی از هتل های خوب آنتالیا 4 ستاره باتونت گاردن است که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل در مجموع از 175 اتاق لوکس تشکیل شده است. هتل در 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکیفاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان می باشد. در تور آنتالیا نوروز 95 می توانید بهترین و راحت ترین سفر خود را تجربه کنید.

2.jpg

.jpg

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و...

4.jpg

3.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , , 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های ارزان آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

 

هتل سیهانگیر استانبول

مناسب ترین هتل سه ستاره سیهانگیر در 500  متری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل دارای 90 اتاق است که همه اتاق ها دارای امکانات کامل از جمله تلویزیون، مینی بار و حمام، سیستم تهویه و وای فای رایگان هستند. در تور استانبول فاصله مرکز فرهنگی آتاترک تا این هتل کمتر از 10 دقیقه پیاده روی است. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه با کیفیت بالای ترکی سرو می شود. این هتل دارای چشم انداز زیبای شهر می باشد. از مزیت های هتل موقعیت مکانی عالی هتل است که به دلیل نزدیکی به میدان تکسم و خیابان استقلال مسافرانبه راحتی می توانند به کلیه امکانات رفاهی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل سیهانگیر استانبول

رستوران، بار، فکس، کپی، اتاق جلسه، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، خدمات گردشگری، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، اجاره اتومبیل، آسانسور، روزنامه.

Cihangir2.jpgCihangir1.jpg

هتل آستین استانبول

3.jpg

بهترین هتل 3 ستاره استانبول هتل آستین است که روبروی دریای مرمره و در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل تا مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آستین در منطقه سلطان احمد واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد.در هتل آستین مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند بهترین روز ها را سپری کنند.

2.jpg

1.jpg

امکانات هتل آستین استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، گرمایش، تهویه، خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه ماشین،اینترنت، صرافی و...

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,رزور هتل های خوب استانبول,بهترین هتلهای استانبول,قیمت رزرو هتل های خوب استانبول,تورهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل امواج روتانا دبی 

امواج روتانا3

شیک ترین هتل 5 ستاره دبی هتل امواج روتانا است که در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل در مجموع از 301 اتاق لوکس تشکیل شده است. این هتل 12 کيلومتر با مرکز شهر دبي و 30 کيلومتر با فرودگاه بين المللي شهر فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود برای مسافران تور دبی نوروز 95 سرو می شود. همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک نیز ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوع را برای مسافران تور دبی نوروز 95 سرو ميکند.

امواج روتانا

امواج روتانا1

امکانات هتل امواج روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95، فروشگاه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز و...

امواج روتانا2

 

 

هتل ال بوستان روتانا

_بوستان_روتانا.jpg

مجلل ترین هتل 5 ستاره  دبی هتل ال بوستان روتانا است که در ۱کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی احداث شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت کاملا مجهز تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز هم وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس مسافران تور دبی نوروز 95 وجود دارد. این هتل نزدیک به باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی می باشد. از منطقه دیره 5 دقیقه با این هتل فاصله است.مسافران تور دبی نوروز 95 با رفتن به هتل ال بوستان روتانا می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

_بوستان_روتانا3.jpg

_بوستان_روتانا1.jpg

_بوستان_روتانا2.jpg

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی نوروز 95، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و...

_بوستان_روتانا4.jpg

 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های ارزان دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل آدریاتیک تایلند

آدریاتیک

بهترین هتل تایلند هتل 4 ستاره آدریاتیک پالاس است. این هتل مجموعا دارای 402 اتاق مجهز برای پذیرایی از مسافران تور تایلند نوروز 95 می باشد. این هتل در مرکز شهر بانکوک قرار گرفته است. از امکانات این هتل مجهز بودن به اینترنت وایرلس پرسرعت برای مسافران تور تایلند نوروز 95 است. از مزایای این هتل برای مسافران تور تایلند نوروز 95 دسترسی سریع و آسان به ایستگاه های منوریل و اتوبوس است.

آدریاتیک2

آدریاتیک3

امکانات هتل آدریانتیک تایلندشامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اینترنت وایرلس، گاوصندوق برای مسافران تور تایلند نوروز 95، ماهواره، مجهز به سیستم تهویه، استخر، بار، لباسشویی، خشک‌شویی، اتوکشی، ماساژ، اتاق جلسه، سالن بدنسازی و... 

آدریاتیک1

 

 

 

هتل مونتین پاتایا تایلند

 _مونتین_پاتایا.jpg

شیک ترین هتل تایلند هتل مونتین پاتایا است که 5 دقیقه پیاده تا مرکز خرید سنترال فستیوال فاصله دارد.این هتل دارای استخر روباز، جکوزی، پارکینگ رایگان و 5 رستوران متفامت میباشد وامکانات عالی را در اختیار مسافران تور تایلند قرار می دهد.معماری اتاقهای این هتل به صورت تایلندی زیبا و از بالکن اختصاصی با چشم انداز دریا، تلویزیون ماهواره ای، یخچال، چای و قهوه سازبرخوردار میباشند.مسافران تور تایلند می توانند در کلاسهای یوگا و ایروبیک که در باشگاه هتل برگزار میشوند شرکت نمایند.

_مونتین_پاتایا_تایلند22.jpg

_مونتین_پاتایا_تایلند33.jpg

از امکانات هتل مونتین پاتایا تایلند:

مرکز اداری، دفتر گردشگری، زمین بازی کودکان، اتومبیل کرایه و خدمات خشکشویی, کافی شاپ شبانه روزی, رتوران ها با خوراک های متفاوت همراه با دسر های خوش مزه,اینترنت رایگان و امکانات بسیار دیگر. این هتل 15 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد.

 

_مونتین_پاتایا_تایلند44.jpg

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , , 



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل اطلس مشهد

اطلس

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 3 ستاره اطلس می باشد که در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس واقع شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق های کاملا عالی تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل برای کسافران تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. مسافران تور مشهد نوروز 95 می توانند سفر خوبی را با رفتن به این هتل تجربه کنند.

اطلس1

اطلس2

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص مسافران تور مشهد نوروز 95 , کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

اطلس3

 

 

 

_آپادانا_مشهد3.jpg

شیک ترین هتل مشهد هتل 4 ستاره آپادانا است که در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد واقع شده است.فاصله فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل می باشد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور مشهدقرار می دهد.

_آپادانا_مشهد1.jpg

_آپادانا_مشهد4.jpg

امکانات هتل آپادانا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

_آپادانا_مشهد2.jpg

_آپادانا_مشهد.jpg

هتل اترک مشهد

4.jpg

یکی از هتل های شیک مشهد هتل 4 ستاره اترک می باشد که در مجاورت حرم مطهر امام رضا واقع شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه لوکس، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته بسیار راحت تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است. مسافران تور مشهد نوروز 95 می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

.jpg

3.jpg

_1.jpg

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران با غذاهای متنوع برای مسافران تور مشهد نوروز 95، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حرق، فروشگاه، ماهواره، تاکسی سرویس، لاندری، کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

5.jpg

_2.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل پارک رویال مالزی

پارک رویال

مجلل ترین هتل مالزی هتل 5 ستاره پارک رویال است که در خیابان سلطان اسماعیل این شهر واقع شدهاست. این هتل مجموعا از 426 اتاق مجلل تشکیل شده است. فرودگاه کوالالامپور 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل در مکان مناسبی از مالزی واقع شده که اماکن خرید نزدیک را برای مسافران تور مالزی نوروز 95 فراهم می کند. مرکز خرید بین تانگ واک و پلاژ سانگی وانگ 500 متر با این هتل فاصله دارد. در فاصله 3 کیلومتری از هتل نیز محله چینی ها واقع شده است. همچنین برج های دوقلوی پتروناس 1500 متر با این هتل فاصله دارد که باعث می شود مسافران تور مالزی نوروز 95 به راحتی از آنجا دیدن کنند.

پارک رویال11

امکانات هتل پارک رویال مالزی شامل:

خشکشویی، صرافی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، فکس و کپی، آرایشگاه، استخر روباز، خدمات نگهداری از کودکان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه برای مسافران تور مالزی نوروز 95 ، بار، انبار بار و چمدان، اتوکشی، لباسشویی، زمین گلف، مرکز سلامت و آبگرم و... 

پارک رویال1

پارک رویال2

 

 

 

هتل لون پاین پنانگ مالزی

_لون_پاین_پنانگ_مالزی0.jpg

هتل لون پاین پنانگ یکی از هتل های مجلل 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. دراین هتل اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز تعبیه شده است. از امتیازات هتل داشتن فروشگاه های متعدد می باشد. سوئیت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل محیا است تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان تور مالزی نوروز 95 به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از مسافران تور مالزی نوروز 95 را به خود جلب می نماید.

_لون_پاین_پنانگ_مالزی22.jpg

_لون_پاین_پنانگ_مالزی11.jpg

 امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی:

مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... 

هتل جن پنانگ مالزی

_جن_پنانگ_مالزی0.jpg

 یکی از هتل های خوب مالزی هتل 4 ستاره جن پنانگ است.این هتل قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است. که از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود.این هتل در نزدیکی مرکز خرید پرانگین قرار دارد از این رو برای مسافران تور مالزی نوروز 95 که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار شیک و راحت است و دید آن به شهر مشرف است. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی نوروز 95سرو می شود. این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

_جن_پنانگ_مالزی33.jpg

_جن_پنانگ_مالزی22.jpg

امکانات هتل جن پنانگ مالزی:

استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای مسافران تور مالزی نوروز 95, سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... 

_جن_پنانگ_مالزی44.jpg

_جن_پنانگ_مالزی11.jpg

 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , , 



:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی,هتل های ارزان مالزی,هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل سنتارا کارون بیچ پوکت تایلند

_سنتارا_کارون_بیچ_پوکت_تایلند.jpg

هتل سنتارا کارون بیچ پوکت تایلند 4 ستاره در جزیره پوکت تایلند قرار دارداین هتل تنها 3 دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. 4 ساختمان اقامتی

جداگانه با 3 استخر در فضای باز و 6 رستوران از امکانات قابل توجه آن می باشند. پارکینگ رایگان نیز در دسترس است.اتاق های این هتل به

سبک تایلندی آراسته شده اند و همگی دارای تلویزیون، ماهواره، یخچال و چای/قهوه ساز می باشند.

_سنتارا_کارون1.jpg

_سنتارا_کارون2.jpg

میهمانان تور تایلند میتوانند از ماساژهایمرکز آب گرم Cenvaree لذت برده و یا در ورزشگاه هتل به ورزش بپردازند. فعالیت هایی از قبیل پرش آزاد،

اتومیبل رانی نیز با هماهنگی قبلیامکان پذیر میباشند. از دیگر امکانات رفاهی هتل میتوان به زمینهای تنیس و مرکز تفریحی کودکان اشاره

کرد.رستوران Lotus، با سرو بوفه صبحانهو ناهار و شام از روی منو از میهمانان پذیرایی میکند. صرف غذای مختصر در رستوران کنار استخر Azure

به میهمانان تور تایلند توصیه میشود. سهتریای Tropix، Lagoon و تراسها نیز که هر یک در کنار یکی از سه استخر هتل قرار گرفته اند.هتل 45

دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی فوکت و 15 دقیقه تا مرکز شهر آن فاصله دارد.

_سنتارا_کارون3.jpg

_سنتارا_کارون4.jpg

_سنتارا_کارون_5.jpg



 

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند :

 

_نورابوری_ریزورت_سامویی_تایلند1.jpg

 

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلندیک هتل 5 ستاره در سامویی تایلند میباشد که دارای 144 اتاق برای پذیرایی از مهمانان و توریستان میباشد. امکانات این هتل شامل رستوران و بار ، پارکینگ ، لاندری ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت درون شهری و برون شهری ، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان و همچنین امکانات ورزشی این هتل اتاق بخار و میز بیلیار  از دیگر امکانات این هتل تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و صندوق امانات میتوان اشاره کرد.این هتل مجلل دارای استخر در فضای باز و سرویس اینترنت بی سیم هستند. اتاق های هتل به سبک تایلندی طراحی شده اند و دارای تلویزیون هستند. این هتل دارای کارکنانی خونگرم می باشد که به گرمی از میهمانان تور تایلند استقبال می کنند. در رستوران هتل انواع غذاهای غربی و دریایی سرو می شود. این هتل دارای امکانات تفرحی برای استفاده میهمانان هم می باشد. مرکز خرید Chewang سه کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های تایلندی، فیلیپینی و انگلیسی صحبت می کنند.

_نورابوری2.jpg

_نورابوری_3.jpg

_نورابوری4.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند نوروز 95

تور تایلند زمستان 94

 



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

آکواریوم پوکت تایلند:

_پوکت_1.jpg

_پوکت_3.jpg

آکواریوم پوکت تایلند در جنوبی ترین نقطه دماغه پانوادر 10 كيلومتري جنوب پوكت قرار دارد و از مهمترینجاذبه های تایلند است.که شامل مجموعه ايکامل و بزرگ از ماهي هاي استوايي و لاك پشت هاي دريايي و مابقی جانداران دريايي میباشد را به نمايش گذاشته است.در این آکواریوم که

ازبهترینجاذبه های گردشگری پوکتاست بیش از 150 گونه جانوری مشاهده میشود که از زیستگاههای آب شیرین و بیشتر آنها گونه های محلی

از گونه های مشهور جهانی است که توسط خلیج ها و جزیره های مهیجدریای آندامان و خلیج تایلنداحاطه شده است.این آکواریوم بخشی از مرکز

زیست شناسی دریایی ام بی سی پوکت شده است.

_پوکت_4.jpg

_پوکت_5.jpg


 

 

 

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند :

_بودای_زمردین1.jpg

این مجسمه نشسته بودا ( درحال مدیتیشن ) از یشم سبز ساخته شده و با  لباسی از طلا تزئین شده  است و حدود 45 سانتیمتر بلندی داردمجسمه بودای زمردی در معبد وات پراکائو  ( Wat Phra Kaew ) در مجموعه گرند پالاس ( Grand Palace ) واقع است.بودای زمردین مقدس ترین مجسمه بودا در کشور تایلنداست و معبد آن در محوطه کاخ پادشاهی در شهر بانکوک واقع شده است. بودای زمردین از تاریخچه ای طولانی برخوردار است:بر اساس افسانه ها، این بودا سال ۴۳ قبل از میلاد در هند ساخته شده و پس از۳۰۰ سال برای در امان ماندن ازجنگ داخلی به سریلانکا برده شد. پس از آن شاه برمه، فرستاده ای را برای بازگرداندن آن به سیلان فرستاد اما کشتی حامل آن گرفتار طوفان شد و درکامبوج لنگر انداخت. در سال های بعد پس از گذر از لائوس، به ایالت چیانگ رای در شمال تایلند رسید. در آن زمان حکمران چیانگ رای آن را مخفی کرد ولی در سال ۱۴۳۴ به علت برخورد صاعقه به معبد، این بودا کشف شد. سپس به شهر چیانگ مای برده شد و تا سال ۱۵۵۲ در آنجا ماند. سرانجام در قرن ۱۸، رامای اول که در آن زمان فرمانده بود، با تصرف بودای زمردین، آن را به ایالت خود آورد و پس از آنکه به پادشاهی رسید، این بودا را در مراسمی با شکوه در سال ۱۷۸۴ به کاخ خود در بانکوک کنونی منتقل کرد.این بودا سه لباس زرین دارد که بر حسب تغییر فصل توسط پادشاه تایلند طی مراسم خاصی تعویض شده و دو لباس دیگر در مجموعه کاخ به نمایش گذاشته می شوند.

_بودای_زمردین_2.jpg

_بودای_زمردین_3.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95



:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند,مناطق توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل پارس مشهد

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد

پارس1

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

پارس2

پارس3


هتل 3 ستاره المپیا مشهد

در زمینی به مساحت 3337 متر مربع در سال 1390 مصادف با ولادت امام رضا (ع) در خیابان امام رضا احداث شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر 600 متر می باشد. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و همچنین ایستگاه راه آهن 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

_المپیا.jpg

امکانات هتل المپیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تلفن، ایر کاندشن، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، یخچال، سرویس حرم، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس، سالن امانات، مرکز خرید و...

_المپیا_1.jpg

_المپیا_2.jpg

 مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

بازار جنت مشهد:

این راسته بازار در گذشته جزیی از محله‌ای بزرگ به شمار می‌آمد که در قسمت مرتفع و بلند شهر شامل ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت. . این منطقه به دلیل موقعیت خوب اقتصادی که داشت سبب شد تا خانه های آنجا به مراکز تجاری تبدیل شوند .امروزه این مکان یکی از مراکز مهم تهیه پوشاک در این شهر می‌باشد. این بازار یکی از بازارهای روباز مشهد به شمار می رود و به دلیل نمای قدیمی و معماری خاص آن در برخی از فیلم ها نیز از این منطقه استفاده شده است . سالانه بسیاری از گردشگرانتور مشهد از این بازار قدیمی و دیدنی بازدید می کنند. 

_جنت_مشهد.jpg

از جمله ویژگی های این بازار به دسترسی خوب آن به بسیاری از هتل ها اشاره کرد و همچنین این بازار یکی از مراکز مهم تهیه پوشاک نیز به شمار می رود .




 بازار بزرگ خیام مشهد :

 

_خیام2.jpg

 

بازار بزرگ خیام مشهد یکی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری مشهد است,که در زمینی به مساحت 9000 متر مربع و در حاشیه شمالی شهر مشهد در محدوده صد متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالبشمالی واقع است. طرح این مرکز از عظمت و یکپارچگی خاصی در تعیین و جانمایی کاربری‌ها، ضوابط و مقررات ساخت و اجرا برخوردار است و به فراخور نیاز و ضرورت انجام شده است. برنامه‌ریزی بر روی این مرکر تجاری به گونه‌ای است که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش مثبت و ارزنده‌ای را در امور بازرگانی و اعم از داخلی و خارجی داشته باشد. از جمله امکانات این مکان باید به بازارهای خریدو فروش کالا، مرکز پذیرايی و رستوران، کافی‌شاپ و کافی‌نت، دفاتر شرکت‌های بازرگانی، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی، بانک، نمازخانه، خطوط اتوبوسرانی شهری، ایستگاه تاکسی، آژانس باربری و... اشاره کرد. بازار خیام شامل 196 باب واحد تجاری با معماری ویژه و محوطه فضای سبز مفرح و امکانات رفاهی برای عرضه کالاهای مورد نیاز گردشگران تور مشهد می‌باشد.

 

_خیام1.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل سهند مشهد

 

_سهند_1.jpg

 

هتل سهند مشهد یکی ازهتل های 3 ستاره مشهدمی باشد که در آبان ماه سال نود ویک افتتاح شده و با دکوراسیونی بسیار شیک و مجلل آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد .این هتل دارای 60 اتاق 2 و 3 تخته در 6 طبقه با ظرفیت 144 تخت و 23 کاناپه جمعا 167 نفر می باشد . نهار و شام درهتل سهند مشهدبصورت بوفه آزاد می باشد .این هتل 6 طبقه در مجوع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل دارای 59 واحد مجزا می باشد.

 

sahand.jpg

امکانات هتل سهند مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در اتاق و لابی، چایخانه، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، سالن ورزشی، فروشگاه، بیلیارد، پارکینگ اختصاصی، سرویس حرم، آسانسور، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، کافی نت، صندوق امانات، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه روی بام، صبحانه، گیم نت و...

 

_سهند_5.jpg

_سهند_3.jpg


هتل 3 ستاره عرش مشهد :

هتل 3 ستاره عرش مشهد در سال 1388 افتتاح شد. این هتلنزدیک به حرم مطهر می باشد. هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل برای رفاه میهمانان تور مشهد خود روزانه سرویس های رایگان به حرم مطهر در نظر گرفته است.این هتل نوساز با 16 نوبت سرویس دهی از میهمانان تور مشهد خود پذیرایی می کند.

arsh.jpg

_عرش2.PNG

امکانات هتل عرش مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در واحد و لابی، پایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر رایگان فرودگاه، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، ماهواره، کافی نت، فروشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_عرش3.PNG

_عرش4.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

سد طرق مشهد :

_طرق_مشهد1.jpg

از تفریحات مشهد که مورد توجه مردم مشهد است ,بند طرق مشهد است . سد طرق در 14 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد . این سد بر روی رودخانه طرق واقع شده است.این بند در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرقی مشهد قرار دارد و بر روی رودخانه طرق در یکصد متری بالا دست بند قدیمی طرق احداث شده است. ساختار این سازه از نوع بتونی دو قوسی متقارن متشکل از ۲۲ بلوک به عرض ۱۴ متر می‌باشد که در سال ۱۳۶۱ش آغاز و در سال ۱۳۶۷ش به پایان رسیده است. طول تاج این بند ۳۲۲ متر است. بنای اولیه این سازه آبی در زمان تیموری و به امر امیر علیشیر نوایی ساخته شده است. گردشگر و مسافران تور مشهد که می خواهید در مشهد ماهیگیری را تجربه کنید به شما پیشنهاد می کنیم سد طرق را تجربه کنید . 

_طرق_مشهد_2.jpg

_طرق_مشهد_5.jpg


بنای هارونیه مشهد :

_هارونیه_3.jpg

بنای هارونیه، بنايى ناشناخته و پررمز و راز و يگانه اثر برجاى مانده از شهر باستانى طوس است  که در 25 کیلومتری شمال غربیمشهددر حاشیه غربی جاده مشهد-طوس،بنایی ناشناخته و پر رمزو راز قراردارد.بقعه هارونیه بنایی است مکعب شکل و آجری که در قلب دشت طوس واقع گردیده است.در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند.همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است.  فضاهای داخلی آن نیز شامل ورودی ایوان، چهارشاه‌نشین، گنبدخانه و سهاتاق فرعی است که تمامی این قسمت‌ها در معرض دید عموم قرار دارد.

_هارونیه_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , مناطق توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل 4ستاره آواری دبی :

هتل 4ستاره آواری دبی در منطقه دیره و در نزدیکی میدان ساعت و خیابان مهم و شلوغ الرقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 178 اتاق تشکیل شده است که مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. ایستگاه مترو الرقه تنها چند قدم با این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 5 کیلومتری از هتل واقع شده است. سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات رفاهی می باشد که هتل در اختیار میهمانان قرار می دهد.

Avari1.jpg

Avari2.jpg

 

 

امکانات هتل آواری دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، اینترنت وایرلس، بار، صندلی های مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی,  صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، فکس و کپی، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز،سونا، جکوزی و...

Avari3.jpg

Avari4.jpg

Avari5.jpg



:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های ارزان دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل 5 ستاره امواج روتانا دبی در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 301 اتاق تشکیل شده است. 12 کيلومتر با مرکز شهر دبي و 30 کيلومتر با فرودگاه بين المللي شهر فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود برای میهمانان سرو می شود. همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک نیز ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوع را سرو ميکند.

_روتانا1.jpg

_روتانا_2.jpg

امکانات هتل امواج روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، خدمات خانه داری،کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،  سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز و...

_روتانا_3.JPEG

_روتانا_4.jpg

_روتانا_5.jpg



:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های ارزان دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل اینترکنتیننتال مالزی

هتل اینتر کنتیننتال

مجلل ترین هتل 5 ستاره مالزی هتل اینترکنتیننتال کوآلالامپور است که در قسمت شمالی پورت لوئیس این شهر و مشرف به خلیج بالاک لاوا قرار دارد. این هتل در مجموع 210 اتاق و سوییت مجهز تشکیل شده است. در هتل اینترکنتیننتال 6 کافی شاپ و رستوران برای استفاده مسافران تور مالزی نوروز 95 وجود دارد. فاصله این هتل با برج های دوقلوی پتروناس 10 دقیقه می باشد. مسافران تور مالزی نوروز 95 با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل اینتر کنتیننتال 2

هتل اینتر کنتیننتال 1

هتل اینتر کنتیننتال 4

امکانات هتل شامل:

خدمات خانه داری، صرافی، خدمات کرایه اتومبیل، آرایشگاه مخصوص مسافران تور مالزی نوروز 95، سرویس ایاب و ذهاب رایگان، خدمات نگهداری از اطفال، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، بار و... 

هتل اینتر کنتیننتال 3

 

 

 

هتل گراند میلینیوم مالزی

هتل گرند میلینیوم

 شیک ترین هتل مالزی هتل 5 ستاره گراند میلینیوم است که در خیابان بوکیت بینتانگ کوالالامپور قرار دارد. این هتل مجموعا از 662 اتاق شیک و مجهز تشکیل شده است. فاصله بین  فرودگاه بین المللی کوالالامپور با هتل  50 کیلومتر می باشد. این هتل در نزدیکی مراکز تجاری کوالالامپور بنا شده است. هتل گرند میلینیوم مجهز به اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور مالزی نوروز 95  است. بازار پاویلیون در نزدیکی این هتل قرار دارد که مسافران تور مالزی نوروز 95 بتوانند به راحتی به بازار بروند.

هتل گرند میلینیوم2

هتل گرند میلینیوم3

هتل گرند میلینیوم 1

امکانات هتل شامل:

لباسشویی، خشکشویی مخصوص مسافران تور مالزی نوروز 95، اتوکشی، آرایشگاه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، اسکواش، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، خدمات نگهداری از اطفال، رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، آسانسور، کتابخانه، اتاق های ضد صدا، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، سرویس کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صرافی، بیلیارد، دارت، استخر روباز، سنا و... می باشد.

هتل لون پاین پنانگ مالزی

_لون_پاین_پنانگ_مالزی0.jpg

هتل لون پاین پنانگ یکی از هتل های مجلل 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. دراین هتل اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز تعبیه شده است. از امتیازات هتل داشتن فروشگاه های متعدد می باشد. سوئیت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل محیا است تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان تور مالزی نوروز 95 به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از مسافران تور مالزی نوروز 95 را به خود جلب می نماید.

_لون_پاین_پنانگ_مالزی22.jpg

_لون_پاین_پنانگ_مالزی11.jpg

 امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی:

مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... 

مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , , 



:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی,هتل های ارزان مالزی,هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل آزادی مشهد

آزادی3

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 4 ستاره آزادی است که در خیابان شیرازی واقع شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا برای مسافران تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل امکات خوبی را در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

آزادی

آزادی1

آزادی2

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص تور مشهد نوروز 95، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، آتليه عكاسي، صندوق امانات، لابي، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

آزادی4

 

هتل آریا مشهد

2.jpg

بهترین هتل 3 ستاره مشهد هتل آریا است. که در خیابان امام رضا (ع) با فاصله کمی از حرم امام رضا واقع شده است. مسافرانتور مشهد نوروز 95 می توا نند در این هتل با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. خدمات این هتل به صورت فولبرد در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می گیرد.

1.jpg

.jpg

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فولبرد، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت درون شهری و برون شهری، آسانسور، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، خدامات خانه داری، اینترنت در لابی و...

 

مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

_سنتراگرندسامویی_تایلند11.jpg

هتل 5 ستاره سنترا گرند سامویی یکی از لوکس ترین هتل های تایلند می باشد. که دارای موقعیت ساحلی بوده و در منطقه چاونگ قرا دارد.اطراف این هتل 5 ستاره با شکوه درختان و فضای سبز قرار دارد و دارای ساحل و پلاژ اختصاصی می باشد .ازامکانات خوب هتل سنترا گرند سامویی تایلند برای مسافران تور تایلند شامل رستوران و بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری ، سالن بازی، بوفه و صبحانه ، محل نگهداری کودکان،  آرایشگاه و سالن زیبایی میباشد. همچنین هتل سنترا گرند سامویی برای ورزشکاران نیز امکاناتی نظیر استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، اتاق بخار ، سالن بدنسازی ف ماساژ ، زمین تنیس ، میز پینگ پنگ و ورزشهای آبی را فراهم کرده است. از امکانات دیگر اتاق های هتل سنترا گرند سامویی تایلند 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن،  مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق , صندوق امانات، بالکن، دستگاه دی وی دی پلیر و رادیو میباشد.هدف کادر هتل سنترا گرند سامویی ، جلب رضایت مسافران تور تایلند و تور سامویی بوده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه می باشد.

 

 

_سنترا_گرند_سامویی22.jpg

 

هتل لمردین سامویی تایلند

_لمردین_11.jpg

شیک ترین هتل ۵ ستاره تایلند هتل لمردین سامویی  است. این هتل امکانات لوکس و فوق‌العاده ای را در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است. از امکانات هتل لمردین سامویی می توان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر این هتل 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه دی وی دی پایر و رادیو میباشد.

 هتل لمردین در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ و پوکت فانتاسیمی باشد .یکی از امکانات خوب این هتل ساحل اختصاصی ریزورت است که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد،و این امکان را به شما می دهد که از ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد به دور باشید.این هتل دارای ۱۰رستوران شیک و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مسافران تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه خوب شروع کرده و سپس از مکان های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_22.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , , 



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل ریچموند کوش آداسی ترکیه

.jpg

مجلل ترین هتل کوش آداسی ترکیه هتل 5 ستاره ریچموند می باشد که در  12 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است.این هتل فاصله کمی با فرودگاه دارد.مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

1.jpg

امکانات هتل ریچموند کوش آداسی:

رستوران رو باز، حمام ترکی، سونا، سالن فیتنس، ماساژ، مینی گلف، فوتبال، تنیس، بسکتبال، مدرسه شنا، پارا شوت، جت اسکی، پرستار کودک، پارک کودک، استخر کودک، استخر سرپوشیده برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، اتاق جلسه، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، صرافی، پارکینگ، لاندری و...

 

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی ترکیه

.jpg

لوکس ترین هتل کوش آداسی هتل چاریسما دی لاکس جزء هتل 5 ستاره کوش آداسی می باشد. در این هتل فروشگاه های متعددی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی مسافران تور ترکیه نوروز 95 در نظر گرفته شده است. در این هتل محل نگهداری کودکان نیز وجود دارد.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

امکانات هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، بوفه، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، سرویس مستخدم، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف، وان آب داغ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان و... 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , , 



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,هتل های ارزان کوش آداسی,هتل های مجلل کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل آفتاب شرق کیش

_شرق.jpg

هتل 3 ستاره آفتاب شرق یکی از هتل های خوب کیش است  که در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش احداث شده است. در لابی این هتل یک کافی نت با اینترنت پرسرعت برای رفاه هرچه بیشتر مسافران تور کیش نوروز 95 در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف این هتل کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر وجود دارد. در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی مسافران تور کیش نوروز 95 وجود دارد. این هتل 10 دقیقه تا فرئدگاه کیش و 5 دقیقه تا مراکز خرید جزیره فاصله دارد. هتل آفتاب شرق ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی ای امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش است.

_شرق1.jpg

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،   خدمات خانه داري، فضاي سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي،اتاق بیلیارد مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95, تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی و...

_شرق2.jpg

 

 

 

هتل آرامش کیش

1.jpg

بهترین هتل 4 ستاره کیش هتل آرامش است که درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون ساخته شده است.هتل آرامش در تور کیش نوروز 95 به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.سفر خوشی را با هتل آرامش در تور کیش نوروز 95 تجربه کنید.

5.jpg

.jpg

2.jpg

3.jpg

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و...


4.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل آل سیزن استانبول

_سیزن.jpg

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 4 ستاره آل سیزن می باشد که در قلب تاریخی این شهر و در منطقه فاتح استانبول واقع شده است. این هتل فاصله کمی با میدان تقسیم ، بازار بزرگ، مسجد سلمانیه،مسجد سلطان احمد و موزه کاخ تاپکاپی دارد. اتاق های این هتل ضد صدا است و برای کودکان مسافران تور استانبول نوروز 95 اتاق های بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. هتل آل سیزن استانبول به فرودگاه آتاتورک بسیار نزدیک می باشد. 

_سیزن2.jpg

_سیزن1.jpg

از امکانات قابل ذکر هتل آل سیزن استانبول:

خدمات اتومبیل کرایه و اینترنت رایگان بیسیم مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95,ایستگاه متروی فندوق زاده در فاصله 2 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. صبحانه در این هتل به صورت منوی باز سرو و...

هتل آکرا استانبول

4.jpg

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره آکرا می باشد که در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق شیک تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به این هتل برای مسافران تور استانبول نوروز 95 بسیار نزدیک است و با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد.

2.jpg

.jpg

1.jpg

امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران با غذاهای متفاوت برای مسافران تور استانبول نوروز 95، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

3.jpg

 

هتل آک گون استانبول

_گون.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل آک گون است که در منطقه توپکاپی واقع شده است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول در مجموع از 276 اتاق بسیار شیک تشکیل شده است.در تور استانبول نوروز 95می توانید از  مراکز دیدنی استانبول لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. 

_گون2.jpg

_گون3.jpg

_گون6.jpg

_گون1.jpg

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

_گون5.jpg

_گون4.jpg

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,رزور هتل های خوب استانبول,بهترین هتلهای استانبول,قیمت رزرو هتل های خوب استانبول,تورهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

پارک دلفین کیش

مجموعه تفريحي پارک دلفین کیش با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قرار گرفته و یکی از مراکز تفریحی و دیدنی های کیش بشمار میرود .در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است که  بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند.

    

_دلفین_ها_کیش.jpg  

 

 

_دلفین_ها_کیش_1_.jpg

 

 

لاک پشتهای دریایی کیش

از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بر سواحل زيباى جزيره كيش حاكم است انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند.

دو نوع لاک پشت در خليج فارس وجود دارد. لاک پشت نوک دار (Hawksbill) و لاک پشت سبز (Green)

درآبهاى ساحلى جزيره كيش مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاک پشت های دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى کیش است

 

_پشت_کیش.jpg 

 

لاک پشت های دريايى در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروريست. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت.اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند لاک پشتهاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند که با زندگي در آب دريا سازش يافته اند.
لاک پشت های دريايى به عنوان گروهي از جانوران که معرف بخش قديمي و متفاوتي از تنوع زيستي جهان به شمار مي روند رده بندي شده اند. 

_پشت_کیش__1.jpg

 اما ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده اند. آنها براي تنفس به سطح آب وابسته هستند و در فصل توليد مثل براي تخم گذاري به سواحل شني کیش مي آيند. لاک پشت های دريايى  معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند. لاک پشتهاي دريايي پراکنش جهاني دارند و انتشار جغرافيايي آنها در آبهاي گرم و نيمه گرم استوايي و از جمله خليج فارس و درياي عمان است. با توجه به شرايط نامناسب سواحل جنوب ايران محل تخم گذاري لاک پشت های دريايى به سواحل شني جزاير محدود گرديده است.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مناطق توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

  هتل سارا کیش

 

_سارا_کیش.jpg  

 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 72

 

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 

شروع قيمت از 250,000 تومان

 

هتل سارا کیش:

هتل سارا کیش جزء هتل های 4 ستاره کیش می باشد که در سال 1388 درقلب مراکز تفریحی و تجاری کیشبنا شده است. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنیدهتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

_سارا_کیش_1.jpg

_سارا_کیش_2.jpg

_سارا_کیش_3.jpg

_سارا_کیش_4.jpg

_سارا_کیش_5.jpg

 

  هتل پانیذ کیش

_پانیذ_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل دو ستاره          تعداد اتاق ها : 72

آدرس : کیش،بلواررودکی،جنب هتل آرام

شروع قيمت از 210,000 تومان

 

هتل 2 ستاره پانیذ کیش در روبروی پاساژ مروارید و نزدیک به بازارها و مراکز خرید بنا شده است. صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امتیازات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. از مزیت های دیگر این هتل نزدیکی آن به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.هتل پانیذ کیش 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. هتل پانيذ کیش با موقعيت استثنائى و نزديك بودن به بازارها و مراكز خريد در جزيره زیبای كيش آماده پذيرايى از شما ميهمان گرامى مى باشد. هتل پانیذ کیش همراه صبحانه، نهار، شام، تخفیف 50% پارک دلفینها و ترانسفر فرودگاهی، آسودگی خیال در رزرو هتل به شما عزیزان می دهد

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

 

 

_پانیذ_کیش_1.jpg

 

_پانیذ_کیش_2.jpg

 

_پانیذ_کیش_3.jpg

 

_پانیذ_کیش_4.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

بازار عربهای کیش

بازار صفین یا بازار عربها  با معماری سنتی عربی ، در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲٬۳۰۰ متر مربع در منطقه بومی‌نشین و نزدیک به ساحل شمال غربی جزیره واقع شده است.  

_عربها.jpg

بازار عربها کیش مرکز خریدعربها کیش با معماري سنتي عربي يكي از بازارهاي قديمي و جاذبه هاي توريستي جزيره كيش مي باشد. بازار عربهای کیش قدیمی ترین بازار جزیره کیش است که از سالهای دور تا کنون مرکز خرید بومیان جزیره کیش بوده و میباشد .
بازار عربها از نظر مساحتی بسیار کوچک بوده و بیشتر فروشندگان آن عرب زبان هستند و شما کمتر کسی را مشاهده میکنید که در آنجا با زبان فارسی سلیس سخن بگوید .

این بازار در یک طبقه احداث و به بهره برداری رسید. بازار صفین کیش دارای ۷۰ غرفه فعال در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی است. اغلب فروشندگان از اهالی بومی جزیره و عرب زبان هستند

-کیش.jpg

این بازار به دلیل قدمت، معماری عربی، اداره سنتی آن و همچنین ارزان بودن برخی از کالاها به نسبت سایر مراکز خرید، مورد استقبال گردشگران است
بازار عربها در یک طبقه واقع شده و به دلیل دوری مسافتش از مرکز شهر کمتر مسافری به این بازار مراجعه میکند .
خرید از بازار عربها مسلما به نفع اقشار کم درآمدتر جامعه است زیرا کالاهای بازار عربهای کیش بسیار ارزان تر از مراکز خرید دیگر جزیره ی کیش بوده و تقریبا تنوع کالا نیز در آن بالاست .

بازار عربها تقریبا در نزدیکی بازار پارس خلیج میباشد و یکی از بینظیرترین ساحل ها و اسکله های جزیره در مجاورت آن واقع شده است. حداقل یکبار بازدید بازار صفین، مطمینا برای هر مسافری جذابیت خواهد داشت.
بازدید از بازار عربها حداقل یک بار هم که شده برای هر مسافری جذاب خواهد بود .

بازار مرجان کیش

بازار مرجان پشت سواحل مرجان با وسعت بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین بازارهای جزیره میباشد. مجتمع تجاری سیاحتی مرجان کیش در زمینی به مساحت ۲۲٬۷۸۲ متر مربع، در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید.و یکی از منحصربه فرد ترین و  شیک ترین بازارهای جزیره ی کیش میباشد . . معماري اين مرکز خرید بسیار جذاب و منحصر بفرد مي‌باشد . این مجتمع دارای یک بازار، یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی است.

-مرجان-مرکز_خرید_کیش.jpg

 

بازار مرجان از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را به نمایش گذارده است. تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.

 

بازار مرجان کیش دارای ۲۶۰ واحد تجاری و اداری است که ۱۳۴ واحد آن فعال در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی است.

_خرید_مرجان_کیش.jpg

مرکزخرید مرجان کیش هم نسبت به سایر بازارهای جزیره از مرکزیت شهر به دور بوده و در نزدیکی پارک دلفین ها و هتلهای شباویز و سیمرغ و کوثر واقع شده است . های بازار مرجان اکثرا خالی است و همان چند فروشگاهی هم که کالایی را برای فروش دارند زیاد از وضع کسب و کارشان راضی نیستند

بازار مرجان کیش از قطب مراکز اقامتی و خرید جزیره کمی دورتر است ولی قیمت مناسب کالاها نزدیکی به سواحل زیبا و سر سبز مرجان از طرفداران زیادی برخوردار است.این بازار همچنین دارای دو رستوران و دو کافه می باشد.

.با اینکه بازار مرجان در نزدیکی منطقه تفریحی و سیاحتی ساحل مرجان و در مجاورت حافظیه کیش راه اندازی شده گردشگران زیاد به بازدید از آن تمایل نشان نمیدهند . بیشتر اجناس ارائه شده در بازار مرجان پوشاک است و نسبتا از قیمتهای مناسبی هم برخوردار میباشد

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل دیدنیهای کیش

_دیدنیهای_کیش_1.jpg

هتل دیدنیهای کیش در شمار هتل های  3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل که به صورت ویلایی ساخته شده است و در ساحل جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل دیدنیهای کیش در کنار بازار مرجان قرار دار از این رو برای گردشگران تور کیش که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است. از جذابیت های این هتل می توان به اجرای موسیقی زنده در رستوران معروف این مجموعه اشاره کرد که باعث می شود مسافران تور کیش از هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان زیبا بیایند. این هتل شامل 28 سوئیت و 112 تخت می باشد. از جمله امکانات ویژه هتل دیدنیهای کیش برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده برای مسافران تور کیش ، لاندري، فضاي سبز، خدمان خانه داري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و...

_دیدنیهای_کیش_2.jpg

_دیدنیهای_کیش_3.jpg

 

هتل پارس نیک کیش

_پارس_نیک_کیش_1.jpg

هتل پارس نیک کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در قلب جزیره کیش واقع شده و دارای محیطی آرام و زیبا می باشد از این رو مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش قرار دارد. هتل پارس نیک دارای لابی شیک و اتاق هایی زیبا و تمیز می باشد. همچنین هتل دارای اتاق نگهداری کودک نیز می باشد. در هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور کیش سرو می شود. این هتل در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته است و به بازارهای دیگر و دریا نیز تا حدی نزدیک می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه رانندگی با ماشین است. نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره کیش قیمت این هتل مناسب تر می باشد.

آدرس هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

امکانات هتل پارس نیک کیش

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی برای میهمانان تور کیش ، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

_پارس_نیک_کیش_2.jpg

_پارس_نیک_کیش_3.jpg

_پارس_نیک_کیش_4.jpg

_پارس_نیک_کیش_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , , 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

پاموک کاله (پاموک قلعه)

پاموک کاله در زبان ترکی به معنی قصر پنبه ای میباشد چشم اندازی زیبا و غیرواقعی در غرب ترکیه ساخته است که به خاطر شیب های پله ای سفید همچون برفش معروف شده است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن بوجود آمده اند. این ماده یک سنگ رسوبی است که از آب معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند و به این شکل در می آید. آدمیان در هزاران سال گذشته در این آب ها شنا میکردند هیراپولیس شهر باستانی یونانی که به واسطه پادشاهان پرگامون روی چشمه های آب داغ بنا شده است. خرابه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی در این مکان به چشم میخورد . برای دیدن از این منطقه زیبا با تور آنتالیا همراه شوید .

_کاله_پاموک_قلعه.jpg

 

غار کارائین : 

یکی دیگر از مناطق دیدنی آنتالیا غار کارائین است که در فاصله 30 کیلومتری شهر آنتالیا و شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصیات در خور توجه این مکان تعلق آن به دوران پارینه سنگی است. این غار از جمله قدیمیترین مکانهای سکونت انسانها در کشور ترکیه می باشد و امروزه از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا به شمار می رود.این مکان دارای یک ورودی مجزا است که با نور خورشید روشن می شود و در ادامه به 3 تالار بهم پیوسته منتهی میگردد. در داخل غار، یک موزه کوچک در کنار درب ورودی این غار قرار دارد که برخی از آثار باستانی که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسد را به نمایش می گذارد . برای دیدن از این غار تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

_کارائین.jpg

 

 

 

کسیک مناره آنتالیا :

کسیک مناره که در کلیسای کورکوت قرار گرفته در قرن پنجم میلادی به نام مریم مقدس ساخته و در زمان بایزید دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد، به همین دلیل از آن بنام مسجد کورکوت یا مسجد کبیر یاد می کنند. در نتیجه خسارتی که از آتش سوزی سال 1896 به مسجد وارد شد و سوختگی قسمت چوبی بالای مناره مسجد، این مسجد به مسجد مناره شکسته کسیک مشهور شد.این مناره از دیدنی ها در تور آنتالیا است و به معنای  مناره های بریده شده می باشد که در گذشته بعنوان کلیسا از آن استفاده می شده است.  این اثر در واقع نمایانگر تاریخ کهن شهر که زمان رومی ها ، بیزانس  ، سلجوقیان ، عثمانی ها تا به امروز را شامل میشود ، می باشد. هنگامیکه امپراتور  دریا در سال 130  بعد از میلاد در شهر (فاسیلین) از استان آنتالیا دیدن  کرد به افتخار او دروازه ای با سه  طاق و ستونهای تزئین شده بنا گردید. در آن زمان این دروازه تنها راه ورودی به شهر به شمار می آمد.  امروزه دو برج دروازه و قسمتهایی از دیوارهای آن را می توان در کنار بندرگاه مشاهده نمود. در تور آنتالیا حتما از این مکان زیبا دیدن نمایید

_مناره_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , , 



:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,مناطق دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل 5 ستاره کالیستا آنتالیا در زمینی به مساحت 120000 متر مربع در منطقه بلک احداث شده است. ساخت هتل در سال 2005 توسط شركت اوزكار آغاز شد. این هتل تور آنتالیا در مجموع 502 اتاق استاندارد دارد. این هتل تا آنتالیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه 27 کیلومتر فاصله دارد.

_کالیستا_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل کالیستا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی، استخر سر پوشیده و...  . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_کالیستا_آنتالیا_3.jpg

 

_کالیستا_آنتالیا.jpg

 

_کالیستا_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل 5 ستاره لارا فامیلی کلاب در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در سال 2007 بازسازی شده است. هتل در مجموع 540 اتاق و سوییت دارد. این هتل تور آنتالیا دارای 200 متر ساحل اختصاصی ماسه ای می باشد. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا 12 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 9 کیلومتر است.

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، بسکتبال، میز بیلیارد، پینگ پنگ، بولینگ، سالن بدنسازی، سیبل دارت، سونا، جکوزی، چندین استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، سولاریوم، گیم نت، خدمات پزشکی، مرکز خرید مدرن، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن زیبایی، سرویس نگهداری از کودکان، صندوق امانات، تهویه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا_2.jpg

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا_4.jpg

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا.jpg

 

 

هتل 5 ستاره پرتو بلو آنتالیا در سال 2002 در ساحل "کنیالت" یکی از طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه بوده و در دامنه کوه های "بیدلر" بنا شده است. مرکز تفریحی آنتالیا در 8 کیلومتری هتل واقع شده است. این هتل تور آنتالیا تا مرکز شهر 12 کیلومتر و تا فرودگاه 22 کیلومتر فاصله دارد.

_پرتو_بلو_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل پرتو بلو آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، پذیرش، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه،اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کرایه دوچرخه، کانو،ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، غواصی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_پرتو_بلو_آنتالیا.jpg

 

 _پرتو_بلو_آنتالیا_5.jpg

 

 _پرتو_بلو_آنتالیا_4.jpg

 

 _پرتو_بلو_آنتالیا_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , , 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های ارزان آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

موزه کوچ استانبول کارخانه راحمی :

موزه راحمی کوچ در محله هاسکوی استانبول قرار گرفته و تاریخ آن مربوط به دوره عثمانیها می باشد. از این مکان در گذشته با نام لنگرخانه نیز یاد می شده است. علت نامگذاری این مکان با این نام دست ساخته های آهنی و استیلی است که در آنجا وجود دارد. در حال حاضر در این موزه استانبول پیشرفت صنعتی محقق شده از گذشته تا به حال به شکل مناسبی در معرض دید بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول قرار گرفته است . 

 

_ماشین.jpg

 

مسجد فاتح استانبول :

مسجد فاتح استانبول در منطقه فاتح استانبول بر روی بالاترین تپه این منطقه واقع شده و یکی از بزرگ ترین نمونه های معماری اسلامی - ترکی در استانبول است. قبل از ساخت این مسجد در این محل یک کلیسا و آرامگاه کنستانتین بوده است. نام این مسجد برگرفته از سلطان محمدفاتح عثمانی است که فاتح قسطنطنیه بود. این مسجد امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری در تور استانبول به شمار می رود. این مسجد به دستور سلطان محمد فاتح در فاصله سال های 1463 تا 1470 ساخته شد و سه بار در زلزله های مختلف تخریب و دوباره بازسازی شد. 

 

_فاتح.jpg

_فاتح_2.jpg

 

مسجد سلیمانیه :

مسجد سلیمانیه شهر استانبول در ترکیه با تلفیقی از عناصر اسلامی و بیزانسی ساخته شده و مناره‌هایی بلند و نیم گنبدهایی چشم نواز دارد.این مسجد به دستور سلطان سلیمان و با معماری سینان پاشا ساخته شد. کار ساخت این مسجد در سال 1550 آغاز و در سال 1558 به اتمام رسید.این ساختمان بزرگ و وسیع دینی که مسجد سلیمانیه نام دارد عناصر اسلامی و بیزانسی را ترکیب کرده و در معماری آن از مناره‌های بلند و باریک، گنبد‌ها و نیم گنبدهایی به سبک کلیسای بیزانسی استانبول که بعدها به مسجد ایاصوفیه تبدیل شد بهره گرفته است.این مسجد در سال 1660 در آتش ویران شد و از سوی سلطان محمد چهارم مورد مرمت قرار گرفت. همچنین بخشی از گنبد آن در سال 1766 براثر زلزله فروریخت. مرمت‌های بعدی به نوعی صورت گرفت که تزئینات اصلی آن حفظ شود.مسجد در حیاط بزرگی احاطه شده است. حیاط داخلی سنگفرش مرمر است که در بزرگ و باشکوهی داشته و در حیاط حوض دیده می‌شود که توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید. بر خلاف دیگر مساجد 4 مناره این مسجد در 4 گوشه حیاط واقع شده‌اند. مناره‌ها و گنبد مسجد تناسب خاص و چشم نوازی دارند که از زیبایی‌های خاص سلیمانیه محسوب می‌شود .. مسجد دارای یک گنبد اصلی و دو نیم گنبد دیگری است که گنبد اصلی را دربر می‌گیرند. طراحی گنبد به صورتی است که در داخل مسجد قوانین آکوستیک صدا رعایت شده است. بر روی در اصلی مسجد برای روشنایی شمع‌های بسیاری به کار برده شده است.ورودیه اصلی مسجد سرپوشیده و دارای سردر است. وسط حیاط مسجد وضوخانه قرار دارد.معماری داخلی با فضای باز و گسترده و تزئینات چشم‌نواز بر زیبایی این مسجد می‌افزاید. گنبد مرکزی به ارتفاع 53 متر و قطر 26.50 متر ساخته شده و در زمان ساخت، این مناره بلندترین مناره امپراتوری عثمانی بوده است.در چهار گوشه این مجموعه چهار مناره ساده ولی ظریف بنا شده است که دو تای آن دارای 2 گلدسته و 2 مناره دیگر دارای 3 گلدسته است. این 10 گلدسته نشانه آن است که سلطان سلیمان قانونی که دستور ساخت مسجد را صادر کرده دهمین سلطان عثمانی است.مسجد سلیمانیه دارای ساختمان‌های جنبی مانند مدرسه، حمام، کتابخانه، کاروانسرا، بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز بوده است. این‌ ساختمان‌های جنبی را به همراه فضا اصلی، مسجد می‌نامیدند.در باغ پشت این مسجد گورهای سلطان سلیمان اول و همسر و مادر و خواهرش و نیز گور سلطان سلیمان دوم و سلطان احمد دوم قرار دارد. درتور استانبول حتما سری هم به این مکان دیدین بزنید

_سلیمانیه_استانبول_3.jpg

_سلیمانیه_استانبول.jpg

_سلیمانیه_استانبول_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , , 



:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,مناطق دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل 5 ستاره رامادا پلازا استانبول در 2 کیلومتری میدان تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل از 170 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در 23 کیلومتری هتل قرار دارد. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشند. در بام این هتل یک استخر نیز موجود می باشد. در رستوران این هتل گلچینی از غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. همچنین اتاق های این هتل تور استانبول ضدصدا می باشد.

_رامادا_پلازا_استانبول_1.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_2.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_3.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_4.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، گرمایش، فروشگاه، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، تهویه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، مرکز بدنسازی، سرویس نگهداری کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، ماساژ و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_رامادا_پلازا_استانبول_5.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_6.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_7.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_8.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_9.jpg

 

 

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون استانبول در سال 2000 و در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل زیرمجموعه هتل های بین المللی و زنجیره ای ریتز کارلتون می باشد. این هتل مشرف به تنگه بسفر می باشد و در مجموع از 244 اتاق تشکیل شده است. این هتل 12 طبقه می باشد. فاصله این هتل تور استانبول با اماکن تاریخی کاخ و موزه توپکاپی، مسجد آبی، بازار بزرگ و منطقه سلطان احمد 15 دقیه است. همه اتاق های هتل ضد صدا می باشد.

_ریتزکارلتون_استانبول_1.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل ریتز کارلتون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صبحانه در اتاق، تهویه، مینی بار، حمام ترکی و بخار، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، استخر سرپوشیده و روباز، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات خانه داری، آسانسور، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، نگهداری از کودکان، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، کافی شاپ، سولاریوم، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، اتاق بازی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_ریتزکارلتون_استانبول_3.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_4.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,رزور هتل های خوب استانبول,بهترین هتلهای استانبول,قیمت رزرو هتل های خوب استانبول,تورهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل 4 ستاره آل سیزن استانبول در قلب تاریخی این شهر و در منطقه فاتح استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی میدان تقسیم ، بازار بزرگ، مسجد سلمانیه،مسجد سلطان احمد و موزه کاخ تاپکاپی می باشد. اتاق های این هتل ضد صدا است و برای کودکان میهمانان تور استانبول اتاق های بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. هتل آل سیزن استانبول به فرودگاه آتاتورک دسترسی آسانی دارد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به خدمات اتومبیل کرایه و اینترنت رایگان بیسیم اشاره کرد. ایستگاه متروی فندوق زاده در فاصله 2 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. صبحانه در این هتل به صورت منوی باز برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

_آل_سیزن.jpg

امکانات هتل آل سیزن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار، گاوصندوق، آسانسور، گرمایش، تهویه، بار، بار مخصوص تنقلات، فکس و کپی، خانه داری، استخر، سونا، ماساژ، امکانات جلسه و ضیافت برای میهمانان تور استانبول ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل

 

_آل_سیزن_1.jpg

_آل_سیزن_2.jpg

_آل_سیزن_3.jpg

_آل_سیزن_4.jpg

_آل_سیزن_5.jpg

_آل_سیزن_6.jpg

 

هتل 4 ستاره آنتیک استانبول در منطقه بایزید بنا شده است. این هتل با مرکز شهر 1 کیلومتر و با فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 194 اتاق تشکیل شده است که شامل 6 سوییت، 9 اتاق سه نفره، 22 اتاق دو نفره، 37 اتاق کانکت و 14 اتاق یکنفره می باشد. در این هتل تور استانبول یک صرافی و فروشگاه نیز وجود دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت وای فای نیز می باشد.

_آنتیک_استانبول.jpg

امکانات هتل آنتیک استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاه برای مسافران تور استانبول ، کرایه اتومبیل، صرافی، ایوان مخصوص حمام آفتاب و... 

_آنتیک_استانبول_1.jpg

_آنتیک_استانبول_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول نوروز 95

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,رزور هتل های خوب استانبول,بهترین هتلهای استانبول,قیمت رزرو هتل های خوب استانبول,تورهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

خیابان بغداد استانبول :

خیابان بغداد استانبول خیابانی معروف به طول تقریبی 14 کیلومتر است که به موازات دریای مرمره در قسمت آسیایی استانبولقرار گرفته است . این خیابان در نظر گردشگران تور استانبول پر مغازه و رستوران است و از قسمت های توریستی این شهر دور است ولی می توان از میدان تکسیم به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی به این خیابان رسید . شب های این خیابان بسیار شلوغ و پر رونق است و گشت و گذار در این خیابان به مسافران تور استانبول پیشنهاد می شود . این ساختمان هایی دیدنی دادرد که بعضی از آن ها جایزه معماری گرفته اند . 

 

_بغداد_استانبول_2.jpg

_بغداد_استانبول.jpg

_بغداد_استانبول_4.jpg

 

 

مرکز خرید ایستینیه استانبول :

این مرکز خرید در محله ایستینیه استانبول قرار گرفته است و دارای 291 مغازه و پارکینگ 4 طبقه زیرزمینی می باشد.این مرکز خرید دارای قسمت های سرپوشیده و سرباز است که در قسمت سرباز آن پارکی زیبا وجود دارد. که گردشگران تور استانبول می توانند از آن لذت ببرند. این مرکز شامل بازار غذاهای خوشمزه محل  و بازار سنتی است. اولین شعبه رین فارست گافه که رستوران بین المللی معروف با فضایی شبیه جنگل های بارانی است در این مجتمع قرار دارد. فضای بازی برای کودکان و مجتمع سینمایی با 12پرده و سیستم آی مکس از دیگر امکانات این مجتمع می باشد که با استفاده از سیستم آی مکس می توان تصاویر را بزرگتر و واضح تر مشاهده کرد.مسافران تور استانبول می توانند از این مرکز خرید دیدن و خرید خوبی داشته باشند .

_خرید_ایستینیه_استانبول.jpg

_خرید_ایستینیه_استانبول_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosnavi

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد. این هتل تور آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا40کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 45کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.

_آتلانتیس_لیماک.jpg

امکانات هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس،استخر روباز، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آتلانتیس_لیماک_1.jpg

_آتلانتیس_لیماک_3.jpg

_آتلانتیس_لیماک_4.jpg

_آتلانتیس_لیماک_5.jpg

 

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.

_الدار_ریزورت_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته،تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، گاو صندوق، بالکن ، حمام، سشوار، صندوق امانات مخصوص مسافران تور آنتالیا ، حمام، سشوار، صندوق امانات،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا، جکوزی، ماساژ ، سالن کنفرانس و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_الدار_ریزورت_آنتالیا_1.jpg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_2.jpeg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , , 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های ارزان آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()